Blog

Chat en bel met uw websitebezoekers

Vanaf nu is het mogelijk om snel en eenvoudig te chatten en bellen via de 3CX telefooncentrale met je websitebezoekers.

Ze hoeven geen nummer in te voeren, maar kunnen bellen met één klik. De chatberichten en gesprekken worden gratis doorgestuurd naar je softphone/webclient en smartphone app.

Verander bezoekers in conversies

De gemiddelde websitebezoeker blijft slechts 15 seconden op je website . Je loopt dus heel wat mis! Met de 3CX chatfunctie kan je voortaan:

  • Websitebezoekers langer op je website houden
  • Ze onmiddellijk helpen bij vragen
  • Bezoekers sneller in leads veranderen






Chat niet genoeg? Breid uit naar een telefoongesprek

Er zijn veel chatplug-ins beschikbaar, maar alleen 3CX biedt je de mogelijkheid een chat met je websitebezoekers om te zetten in een spraak- of videogesprek. Soms is chat gewoon niet genoeg!

  • Zet een chat gratis om in een spraak- of videogesprek
  • Voorkom dat klanten moeten bellen en een andere medewerker te spreken krijgen
  • Zet meer leads om in sales
  • Vergroot de klanttevredenheid – een nummer bellen is niet nodig

Chatten en bellen via één interface

Met 3CX zien je medewerkers alle communicatie met een klant op één plaats en hoeven je klanten zichzelf nooit meer te herhalen. Zorg dat je klanten eenvoudig zaken met u kunnen doen.

  • Telefoon, video en chat via één interface
  • Alle communicatie is zichtbaar voor alle medewerkers
  • Bespaar geld – betaal voor één systeem per jaar
  • Leer en implementeer één systeem

Starten met de chat op jouw website?

Als Teamtel klant is de chatfunctie voor op je website gratis! Contacteer ons en we helpen je graag verder.

Chat en bel met uw websitebezoekers