Blog

CRM-integratie met VoIP telefonie

Weet precies door wie je gebeld wordt nog voor dat je de telefoon opneemt! Integreer je CRM- of helpdesksysteem met onze 3CX telefonie oplossing. 

Zo bespaar je eenvoudig tijd, maak je indruk op je klanten en kan je problemen sneller oplossen dankzij de slimme CRM integratie.

Weet door wie je wordt gebeld

Houd klantgegevens bij de hand en zie wanneer je klant je voor het laatst heeft gebeld, met welke medewerkers hij of zij heeft gesproken en wat het onderwerp van het gesprek was. 

    • Koppelt beller-ID aan een record in je CRM
    • Maakt een nieuwe klantrecord voor nieuwe nummers
    • Registreert gesprekken: bekijk de gespreksgeschiedenis
    • Maak indruk op klanten en bespaar je medewerkers kostbare tijd

Meer opties voor je salesteam en medewerkers

Dankzij de integratie kan je ook direct vanuit je CRM-systeem bellen. Klik op een nummer om een gesprek te starten en het gesprek meteen te registreren. 

  • Start gesprekken met één klik vanuit je CRM
  • Bespaar tijd door klantrecords automatisch weer te geven
  • Automatische registratie voorkomt tijdrovende handmatige invoer
  • Bouw je eigen gespreksflows, automatiseer vragen en workflows

Ondersteunt populaire CRM en helpdekssystemen

  • Salesforce
  • Freshdesk
  • Microsoft Dynamics, Microsoft 365
  • Zendesk, Hubspot en nog veel meer

CRM-integratie met VoIP telefonie