Blog

VoIP telefonie voor boekhoudkantoren

Heb je een boekhoudkantoor en wil je een goede telefonie oplossing voor je kantoor?

We vertellen je graag meer over onze aanpak en hoe wij je kantoor optimaal bereikbaar maken. 
Wij helpen dagelijks verschillende accountants met hun telefonie behoefte.

Wat zijn je uitdagingen?

Telefonie maakt een belangrijk deel uit van je bereikbaarheid naar klanten en leveranciers. Je wil zo vlot mogelijk kunnen bellen en gebeld worden. 

Zowel intern als extern doorschakelen moet op een eenvoudige manier kunnen. Net zoals je openingsuren aanpassen en eventuele voicemail boodschappen.

  • Oproepen moeten efficiënt bij de correcte persoon toekomen
  • Na je openingsuren een vriendelijke voicemailservice bieden
  • Eenvoudig bereikbaar zijn op kantoor en voor thuiswerkers

De inkomende oproepen moeten efficiënt bij de correcte persoon toekomen. Dit om frustraties bij medewerkers en klanten te krijgen. Ook na je openingsuren wil je op een vriendelijke manier je klanten via een voicemailboodschap service bieden.

Heb je mensen die van thuis uit werken? Ook deze collega's moeten bereikbaar blijven voor klanten en collega's.

Onze VoIP oplossing

Teamtel biedt een krachtige en eenvoudig te beheren telefooncentrale in de cloud. Hierdoor kan je je kantoor professioneel bereikbaar maken op een eenvoudige manier.

  • Bellen via PC voor thuiswerkers
  • Eenvoudig beheer van je oproepen
  • Voicemails online aanpassen
  • Openingsuren en verlofdagen vlot aanpassen
  • Eenvoudig intern en extern doorschakelen
  • Aangename wachtmuziek
  • ....

Met onze smartphone app of laptop clients ben je ook bereikbaar op je vast nummer bij klantenbezoeken of bij thuiswerk. Via de beschikbaarheidsfunctie kan je efficiënt je bereikbaarheid instellen. Zet je op "niet storen" en de oproepen worden doorgeschakeld hoe jij het wenst: naar een collega, een voicemail, extern secretariaat,...

Thuiswerkers kunnen ook eenvoudig via hun PC oproepen maken of opnemen. Zo kan het kantoor zijn permanentie steeds waarborgen. Met de module openingstijden kun je tijdsgebonden routeringen instellen.

Mocht je na sluitingstijd je bereikbaarheid overdragen aan een externe partij dan stel je dit een keer in en worden elke dag na sluitingstijd de telefoontjes netjes doorverbonden naar een extern nummer of voicemail.

Oproepen kunnen zowel intern als extern worden doorgeschakeld op een flexibele manier.

VoIP telefonie voor boekhoudkantoren